3 september 2012

Stockholm and Burleskapader

Denna mamman har minsann varit ute på vift i helgen. Jag åkte upp till Stockholm i fredagsmorse för att besöka min tjusiga vän Tifa och för att gå på evenemanget Burleskapader på Södra Teatern.
På fredagen träffade jag upp min vän Anna och besökte det mysiga cafet Vetekatten, och sedan en runda till fantastiska Old Touch i Vasastan.

På kvällen lagade jag födelsedagsmiddag till Tifa som fyllt år och vi begav oss sen till Bröderna Olsson.
Under lördagen tog vi oss en secondhand runda och jag fyndade en söt top på Röda Korset och en fin kjol på Sivletto.
En pizza på Primo och ett paket plåster senare var det dags att glamma till sig inför kvällens Burleskapader.
Tifa bar en underbar rosa klänning och gröna smycken, vacker som en dag!
Jag bar en vintageblus jag nyligen köpte från Etsy och en neutralt brun kjol jag hittat för 25 kr på Humana i Malmö.
Showerna under kvällen var fantastiska! Bra jobbat Lily DeLuxe och Evy Maroon som var ytterst ansvariga för denna kväll.

Hoppas att ni haft en minst lika trevlig helg som jag!




Translate; This weekend I visited my dear friend Tifa in Stockholm and On Saturday it was burlesque at the Southern Theater, Burleskapader. We also visited a couple of secondhand stores and I found a top and a skirt at a good price.
I had a great weekend!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar